Monday, June 20, 2011

FIT Media Contest 2011

Krátce po dokončení projektu mi byla nabídnuta možnost zúčastnit se přehlídky studentských prací z UPGM -- FIT Media Contest.

Jde o neformální setkání studentů, jejich vedoucích, zaměstnanců školy a vůbec všech zájemců o grafiku a multimédia. Na letošním ročníku se sešlo celkem 22 různých projektů z různých oborů a oblastí. 

Státnice už byly fakt za dveřmi, ale nakonec jsem se rozhodl zúčastnit se, už jenom pro dobrou příležitost naučit se prezentovat svůj projekt. Možností prezentace je v průběhu Media Contestu opravdu hodně. Každý účastník má svoje stanoviště, kam přichází zájemci o jeho práci. Příchozím zájemcům projekt prezentujete. Jelikož chodí postupně, tak jsem celou prezentaci za to odpoledne zopakoval alespoň 20x :-).

Ve volném čase (když neprezentujete) tak je možnost poohlédnout se po ostatních projektech. A rozhodně bylo na co. Snad všechny projekty na tomto ročníku, které jsem měl možnost vidět byly velmi zajímavé. Osobně mě zaujalo Procedurální generování terénu nebo třeba aplikace pro zobrazování noční oblohy na iPhonu.

Součástí této akce je také soutěž ve dvou kategoriích. První z nich je hlasování odborné poroty tvořené přítomnými zaměstnanci školy a pak také hlasování diváků. Vítězové z obou kategorií mají možnost si vybrat z hromady různých cen, od mobilu, kamery přes víno až k ceně první -- obrovské balení sýru :-D.

Moje práce se nakonec umístila na 2. místě v hlasování diváků :-). Děkuji všem, co mi dali hlas.



Odkazy:
Oficiální stránky
McFIT na Facebooku
Fotky z ročníku 2011

No comments:

Post a Comment